09 april, 2006

nätlös

Min blogg är tråkigast i världen just nu!!!
Mne det är inte mitt fel utan bredbandsbolagets som ska ta sån tid på sig att vilja ha oss som kunder. Jonas flyttade förra helgen (ledsamt) och tog internet med sig i sin väska! Om tre veckor kanske tillbaka. Nätet alltså. Tills dess är det tyst på bloggen.

Lyssnar på "vintersaga" av Monica Törnell. Vilken nostalgi! Det är då som det stora vemodet rullar in.
Igår var det också nostalgi. Vi såg Tjenare Kungen hos Nellan. Fick återuppleva den gamla runda ketchupflaskan med skruvkorkfrån felix . Bra film!

Ny vecka!

Ses vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också börjat lyssna på Vintersaga igen. Vilket sammanträffande!

Om jag sluter ögonen är jag direkt tillbaka i en skruttig Saab på väg till semester i norrland med familjen. Nostalgi!! Jag ryser!

(Jerry Williams har också gjort en version av låten. Den är konstig.)

Ica sa...

Ja, det är väl sånt vi ska klara av nu. utmaningar. jag är rädd att de stora stygga människorna ska mosa oss främst. mycket fabuleringar får det bli. eller nåt.

Varfär är mike orolig för det? Skulle jag ha svårt att komma upp om mornarna menar han? Gruff. jag är världens morgonpiggaste person. jag har aldrig försovit mig. däremot tar det ett par timmar innan jag blir kontaktbar, så för studieresultatets skull borde jag nog inte gå och lägga mig nej.-

Anonym sa...

Blogga på (!) för här snokas överallt :-P

Anonym sa...

Glad påsk!!