29 maj, 2006

Helgens roligaste

Glömde helt bort att vi var på en massa loppisar i helgen! Jag, Mike, Annan och Annikan tog en runda i Eskilstunas loppisliv. Vi var bland annat på bakluckeloppis på Sveaplan. Där hittade jag vackra gröna kaffekoppar i glas till min samling. Kopparna visade sig: dels förintas till småsmulor när jag tappade dem i asfalten (damn you Lion-medlem som ville lotta ut en snygg bil till mig!), dels visa sig var alldeles jättemycket mindre än de tre koppar med fat som jag hade sedan tidigare! Tar folk illa upp om de får mindre eller större koppar än någon annan när man bjuder på kaffe? (te till Mike.)

Det här var förresten helgens roligaste. Folk är konstiga.


1 kommentar:

Annci sa...

Ha, ha jag vet fler i din familj som köper kaffekoppar och tappar dem utanför affären så att de går i tusen bitar. Fråga din pappa!