29 maj, 2006

Pausar lite

Sitter i skolan och känner att jag msåte blogga lite eftersom det jag gör är så tråkigt. Skriver en bildanalys men kör fast hela tiden!

Har inte bloggat på jättelänge för allt jag vill skriva om kräver bilder och jag har ju ingen kamera längre:( Ska fixa allt med försäkringen så fort som möjligt. Sen ska jag köpa en Ixus 60. Ha! Känn på den tjuvjävel! Jag får en mycket bättre kamera än den begagnade du har!

Har haft många lediga dagar nu och har faktiskt inte gjort nånting vettigt. Jo repat lite med Tomas inför onsdag. Börjar närma sig nu och jag blir nervös. Men det ska bli himla kul! Mitt enda problem just nu är att jag är så liten och Tomas är så lång. Känner mig som en gitarr med en Johanna bakom.

Blev mycket fest i helgen och var riktigt sliten igår. Klev ur sängen kl 2 och då bara för att Fredrik var på väg hem efter 4 dagars snickrande i Jömköping. Jag har inte varit så söndagsbakis sen innan Fredrik kom in i bilden! Var ganska skönt faktiskt:) Men nu får det dröja ett tag innan nästa fest. På lördag har vi klassfest!

På Fredag är begravningen för vår käre Björne. Hoppas kunna ta oss dit på nåt sätt, kyrkan ligger visst långt utanför stan. Vill verkligen gå så att man kan lämna det ledsna bakom sig. Sedan kan vi bara vara glada för att vi fick ha honom ett tag. Det är inte alla som fått uppleva Björn. Jag är stolt över att ha fått göra det. Han har påverkat mig enormt i det jag gör!

Har börjar planera midsommar och det ska bli jättemysigt! Vi ska vara några stycken i pontus sommarstuga i småland som tydligen ligger jättefint! Ser framemot det. Tiden går fort nu. Snart är det dags att börja bära brev.

Månadens problem: Ingen av mina löner har kommit in på kontot! Det betyder att jag har 433 kr kvar när jag har lagt undan till hyran. Micket Doligt.

Nä nu får jag nog fortsätta igen.

Hejsvejs

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ha dig tillbaks här i bloggdjungeln.

Anonym sa...

Åuäh vad typiskt att jag missar både begravning och minnesstund :( Vill också säga hejdå och lämna lessigheten bakom mig.

Ica sa...

vill också vara med på minnesstund och begravning. känns så tråkigt.
hoppas det var fint.
vart i småland ska du?

Johanna sa...

Till huskvarna. Långt från Där du är?