10 augusti, 2006

Snart ledigt!

Om 24 timmar sitter jag på tåget på väg mot hässleholm där föräldrarna väntar på att ta med oss till stugan. Det ska bli så obeskrivligt skönt att komma bort från eskilstuna och posten och får vara i fina skåne ett tag. Gissa om det ska badas i havet! Och gås på hasseåtage-muséet. fast det gör vi nog bara en gång. Det är rätt litet har jag hört...Nästa vecka ska jag inte tänka en enda gång på skolan. har tänkt på kåranen och hösten hela sommaren så nu ska jag ta en hel veckas paus. Så det så.
Hoppas på att få träffa vänner och dricka öl i ystad och kanske eventuellt om plats finns, följa med och segla lite i bankis båt. Ska i alla fall bli skönt att träffa vännerna!

I eskilstuna har det inte hät så mycket. Postjobbet har varit sig likt hela sommaren. Förutom att konstiga manne blivit lite närgången men det har bara hänt en gång och imorrn slutar jag. Så det blir ingen svampplockning i skogen!

en kul och läskig sak var att jga och tomas hade vårt första riktiga publikframträdande! På allsången i Rademachersmedjorna. Jättekul tillställning! Många kompisar kom och tittade och stöttade. Fär ärligt talat så gick det sådär. Vi var sjukt nervösa (varförgörvidethär-känsla) och det hann inte släppa riktigt. Vi körde en jättebra låt som tomas skrivit och en duett-version av shoreline. Vi kunde gjort det bättre men nu har vi åtminstone gjort det! så här såg det ut:






Lite stelt men ändå:)











Hejdå tuna!
Hej Skåne och Österlen!
Hej Ulf Lundell på Ica!

3 kommentarer:

majsan sa...

Ni var ju jätteduktiga. Själv hade jag nog segnat ner där uppe på scenen! Ha det underbart i Skåne! Karm på rej!

Anonym sa...

välkommen till skåne! blir de väder så seglar vi på söndag!

Anonym sa...

Åh vad fint, jag skulle ha viljat sett!