20 augusti, 2006

Utmanad

Trodde aldrig att jag skulle få göra den här jävla listan. Tack Anna!

Fyra arbeten jag har haft:
1. Vårdbiträde
2. Kyrkogårdsvaktmästare
3. Lantbrevbärare
4. Vikarie på högstadiet

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. HasseåTage-filmer
2. I huvudet på John Malkowich
3. Gossip (Colin Nutley)
4. Love actually

Fyra städer jag har bott i:

1. Florens
2. Tourquai (stavas så?)
3. Alme (inte så stad)
4. Eskilstuna

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Seinfeld
2. Prison break
3. Desperate housewives
4. American dreams

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Thailand
2. Japan
3. Frankrike
4. Typ nåt land i sydamerika

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Alla vänners bloggar
2. bankert.se
3. google.se
4. mdh.se

Fyra ravoriträtter:
1. Pastasallad med kräftstjärtar
2. Lax med potatis och kall romsås
3. kyklinggryta med fetaost, soltorkade tomater, svamp och ris
4. Nummer 5 med svamp på Innovation

Fyra ställen där jag trivs:
1. Vid havet
2. På ett fik med vänner
3. På hakens gård i Abbekås
4. I bil när det regnar

Jag vill utmana Tina, mamma, Mike och Bankert!

2 kommentarer:

Annci sa...

Om du vill utmana mig får du läsa på min blogg. De du!

Anonym sa...

Oj, utmanad... vad kul! hur fungerar detta?