25 oktober, 2006

Studentrus

Shit! Jag har fucking klarat 10 poäng marknadsföring! Idag hade vi ett avslutande PM-seminarie som gick väldigt bra och samtidigt fick vi reda på att alla hade klarat tentan. Ingen Omtenta!! Nu är det bara småkorrigeringar kvar på PM:et, en liten rest på lättläst och sen 15 poäng klara!!! Ååååå jag är så bra! Och Anna är bäst för hon fick VG på tentan!! GRATTIS PANNAN!

Om en stund ska jag göra mitt första besök på Jernbergska i Smedjorna. Ser mysigt ut på bilderna och Fredrik säger att det är urgott där så det ska bli spännande. Mamma Frebr har nämligen kommit till stan och det har mamma Jonki B också så vi ska äta och sånt. Jag och fredrik pratade om hur man ska sitta. Med sin egen mamma?

Jag och mams såg Djävulen bär Prada igår. Ingenting om man inte gillar Sex and the city, Meryl Streep, mode och tidningsbranchen. Så jag tyckte ganska jättemycket om den! Erik såg också den och älskade den inte riktigt lika mycket. Han skulle hem och dricka glögg efteråt och varva ner. Jag skriver detta här för Erik har ingen egen blogg där han kan förmedla vad han gör. Han har två seminarier den här veckan och måste plugga jättemycket. Stackarn.


Men nu, som Meryl skulle säga med dräpande arrogant röst:

- That's all

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag inte heller har någon blogg kan jag intyga att det var gott :)

Mammaträff... läskigt! Men det gick väl bra?

Kram babe! Älskar dig!

Pytti sa...

hihi tack för att jag är bäst.. hur satt i nu då? intressant ju

Anonym sa...

Grattis! Själv har jag klarat av 5 poäng gymansiebiologi (som jag redan läst på gymnasiet) på halvfart. Är lite orolig över hur jag ska orka plugga på helfart igen, har blivit himla lat de senaste veckorna.

Linda sa...

Åh! Den filmen vill jag se.
Var Meryl bra i rollen som Miranda?
När jag läste boken såg jag bara Anna Wintours beniga lilla gestalt och jättepage framför mig eftersom den baseras på henne.
Så jag blev lite snopen när jag fick höra att Meryl skulle spela den rollen. Kunde inte riktigt se henne i den rollen tänkte jag då.
Men hon var bra alltså?
Jag är så nyfiken på den filmen.
Vill se nu på en gång!

Anonym sa...

Ni är så bra!! Heja klassisar!

Anonym sa...

En av mammorna kan intyga att det gick bra! Inte var det väl läskigt? I så fall läskigt god mat, eller hur? Hälsa från den ena mamman till den andra!
Kram till er båda!