12 januari, 2007

Exjobb, visitkort och annat

Igår var en bra dag!

upp och jobba kl 8 på biblo. därefter frukost och sen på exjobbsmöte på stadsmuseet med anna. Det gick mycket bättre än jag ens vågat hoppas och nu har vi två roliga aöternativ som vi ska fundera och slipa på.Känns grymt skönt att det börjat rulla och att vi fixat det helt själva! Stolta som små barn:)

Sen gick jag och Anna för att skära flyers för kåranen att dela ut till nya studenter. Närmare bestämt 1030 flyers! Som tur var kom Emma i ettan också och vi tre och ida hade åtminstone min trevligaste eftermiddag på länge med pepparkakor, skvaller, ont i fingrar och skratt.

På kvällen begav ida, Anna, jag och luggen oss till 46 för första gången för att spela spel med Emma och Bettan. Där blev det överbliven glögg, överblivna pepparkakor, överblivet vin, överblivna romerska bågar, överblivna kardemumma kakor och många efetrblivna förklaringar i rappakalja. Jag har så roliga kompisar:)

Nu är det snart, hör och häpna, dags för det första friskispasset på över ett år!!! min kropp börjar förfalla så ska testa idag om det är kul och sen isåfall köpa kort när jag har råd. Min kropp mår verkligen inte bra!!!

Vi har diskuterat att man borde skaffa visitkort. Praktiskt känns det som. Särskilt nu när man konstant raggar jobb och "nätverkar" som det så irriterande heter.

i övrigt finns det ingen värre skit än vädret just nu! Blä!!

Ikväll blir det nog let's dans och förhoppningsvis little britain om folk går med på det. Imorgon ska vi försöka ha lite fattigfest med gemensam mat och alkohol till musik. Lagom helgnöje.

Nästa helg LONDON BABY!


Stora Ben!
















En liten present från en som tycker att jag gillar mig själv






Det var en gång en svartvit familj.
Med en galen pappa.

5 kommentarer:

Pytti sa...

rolig bild, den svart/vita, skulle man nästan vilja ha på tryckt på tyg. lagomt handarbete/modernt.

Pytti sa...

alltså jag vill inte ha en bild på din familj. ju.

Anonym sa...

haha.anna e roolig:P
fin bild hursomhelst=)

Johanna sa...

anna är knäpp överallt!!
kul ikväll!

Anonym sa...

Stackars dig Johanna! Jag fick en chock. För första gången kan jag se stora likheter mellan dig och mig. Jag trodde först att fotona var av mig (hm....när jag var något yngre förstås)Jag har alltid tyckt att du var en typisk möller men nu ser jag även mer än en skymt carlstedt. Men ok, jag är ju mamma till dig.