18 januari, 2007

Weekend

Om en timme bär det av till London igen. Ska bli så kul at träffa fredrik, 17 dagar är alldeles fö många att inte ses!

kom nyss hem från min första hot och våldskurs. var inte riktigt som jag tänkte mig då jag varken fick skrika NEJ!!! eller peta ut ögonen på nån väldtäksman. Doch fick jag mig en tankeställare om hur jag ska bemöta elaka personer. Alltid något.

Annars inte så mycket kul i veckan. Förra helgen däremot var super på flera sätt och bilder ska komma. Några fattiga själar skrapade ihop all alkohol de hade hemma och hade lite partaj med sång och sång och allsång och I got my mind seeeeet on you och svenska nubbar. Tack alla för galen kväll!!

ses nästa vecka!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar egentligen, så här på fredagsmorgonoen, om du överhuvutaget kom iväg till London. På grund av stormen över Europa var massor av flyg inställda. Du sitter kanske på Arlanda fortfarande?? Nyfikna föräldrarna undrar bara.

Pytti sa...

flyget var två timmar försenat, men jag tror hon kom iväg :)

Ica sa...

Det var en jäkla tur att du inte fick göra det eftersom du agerade i par med mig. Då hade jag ju stått här på redovisningen idag utan ögon och inte hört ett dugg eftersom du skrikit NEEEEJ så högt. Hilfe. Hoppas allt är bra utomrikes. DU stack i rätt tid. Här är bara massa äckelsnö!

Anonym sa...

Blåser ni bort???

Anonym sa...

Kom tillbaka Jonk! Saknar dig här bredvid mig!

Suck... 10 dar kvar till nästa gång! Hurry hurry!

Love you!

Anonym sa...

hann inte prata med dig idag=( hoppas du haft det bra!
Såg läskiga bilder på nyheterna när plan i England försökt att landa på flygplatsen under stormvädret. Hoppas du slapp det med...