27 mars, 2006

Bra eller dåligt?

Jag har inte bloggat på jättelänge. Och innan dess hade jag inte heller bloggat på jättelänge. Men det beror inte på skrivkramp utan ( kan man tänka sig) på tidsbrist! Tänk att jag är en av dem som inte HINNER blogga för att jag har mycket att göra! Jag tror att det är en bra grej. Om jag tittar i min kalender för ett halvår sedan är den helt tom. Högst en fest på lördagen finns inplanerad och en och annan lunch som säkerligen inte blev av på grund av inga pengar. Nu är den så full at jag måste skriva lodrätt i marginalen för att få plats. Känner mig lite viktig faktiskt. Men idag kände jag mig aplöjlig när jag var tvungen att kolla i kalendern om jag hade tid för en lunch med Marcus i veckan. Jag som ALLTID prioriterar mat och sällskap före allt annat! Men det gäller att passa på att vara aktiv, i sommar kanske jag är helt sysslolös. Men just nu har jag i alla fall mycket( inte SJUKT mycket, Ida) Men En Del Att Göra!

Kan nämna i förbigående att jag var i Uppsala i helgen och träffade "svärmor", fick välkomsttårta och god mat, och att jag nästa helg ska köra till Allingsås och träffa "svärfar" samlaren med fru och två pojkar. Sånt som inte gör jonkan ett dugg nervös...


kram på alla

vem ska hem till påsk?

6 kommentarer:

Ica sa...

oj, vad viktig och duktig du låter. vad gör du egentligen som tar så mycket tid?
Jag ska hem i påsk, ska vi samåka? ;)

Johanna sa...

vet inte om hem till påsk...har handlat mat så kanske inte har råd med hemresa..:) ska kolla konto nu bakom en kudde.

Anonym sa...

När är det påsk?

Anonym sa...

jag tänkte va här o så ska alla åka hem...tråååk ju!!!=(

Johan F. Wahlberg sa...

Hei. Jag tänkte dra hem redan nu.
Vi får sluta att ha ont om tid. Jaha. Då så.

Anonym sa...

Hem, till Jämtland över påsk... Är faktiskt sant eftersom jag både är född där och har en go' mamma som bor där (numera).

Med mig på resan med Y-buss (420:- t.o.r. = hett tips) tar jag Naffi-David och träskidor.

Varning för pottkarlen/påskharen!

/Klasse