02 mars, 2006

Uppskattad

Idag kände jag mig uppskattad tre gånger:

1. Erik Ridman ringde och erbjöd mig extrajobb. Kul! Och pengar.

2. Mitt gamla jobb ringde tre ggr och ville ha mig. Jag fick lov att säga nej. Makt.

3. Metro ville ha med mig som klädprofil för att jag var så snyggt klädd idag. Jag blyg och 80-talsfrissa. Tackade nej och för komplimang. Mesig jag?


Anmärkning på ovan: Vi vet ju alla att det är fysiskt omöjligt att ta en bra bild på mig för en tidning. Eller hur Johan och Lisa;)

Förutom allt detta hade jag en snorig, men alldeles underbar eftermiddag med Rikard! Fika på Vinyl med läskig personal, punch-shopping på bolaget och ingefärs-te i Rikards sjysta lya. Tack för idag min vän!

6 kommentarer:

SkäggMike sa...

Värsta självförtroendehöjardagen! (Ok, jag måste sluta använda långa ord.)

När jag var och handlade idag köpte jag glass. Då tänkte jag "nu ska jag bjuda jonkan på lite glass, för det tycker hon om." Men sen insåg jag att jonkan inte var hemma. Så jag åt glass själv istället.

Anonym sa...

haha cafe Vinyl, Ricky har dragit med mig dit innan, jäkligt märkligt ställe. håller med om skum personal!

Johanna sa...

MEN va du är snäll snartskäggigenmike! (OXÅ långt ord)


Bankis! kanske fika i malmö på söndag alla som kan!!

Anonym sa...

Oh Malmö, hälsa från mig!
Lyska till på släktismiddan, Freddan kommer fixa det galant! Kramis Tess

Anonym sa...

Åååh du skulle ha varit med i Metro, kul ju :)

Anonym sa...

hmm... du.... hur går de men uppdatering?