11 juni, 2006

En sommarhelg

Idag är söndag och både stockholm och bartömning är förbi. Stockholm var mysigt med många långa promenader eftersom vi inte hittar nånstans där. Sedda kändis blev Kristiba Lugn. Hon flöt runt på stan i något vitt och rökte.

Bartömningen var en besvikelse med pinsamt dåligt coverband och allmänt dålig musik. Förfesten hos Nellan och Anders var däremot finemang! Tack vänner!

Idag har jag, Anna, Ida, Nellan, Anders och Fredrik legar och blivit röda i Vilsta. Solen tar i Eskilstuna bara på vissa delar av kroppen så nu ser vi inte kloka ut. Måste joba hårt på brännan i år.



Jag blev biten av en liten myggfan i fredags och nu är jag klumpfot. Äckligt.

9 kommentarer:

Ica sa...

jeeez! är johanna myggallergisk månne?

Anonym sa...

oj vilken fetfoten.

SkäggMike sa...

Fotbanta!

Annci sa...

Ah, det var väl ingenting, då skulle ni sett hennes näsa, när hon var i Härjedalen en sommar i tolvårsåldern. Tänk er motsvarande myggbett mitt mellan ögonen....... Ja man kunde ju inte låta bli att skratta...

Johanna sa...

en viss mamma verkar ha som syfte i livet att skriva generande kommentarer på min blogg...

Johan F. Wahlberg sa...

Jag vill fortfarande se bilden på dig när du var liten o hade lapp för ögat. :)

Annci sa...

Den där mamman berättar bara om små händelser i ditt liv, inte alls generande tycker jag. Dock kom straffet som ett brev på posten. Gissa vem som fick ett batastort myggbett på foten igår? Har nu klumpfot och kan knappt gå. Släktdrag?

Johanna sa...

vad är bata?

Annci sa...

Stort som en elefant minst!!