08 juni, 2006

Nytt kameran och annat

Tillbaka efter lång paus igen. Har liksom inte varit kul att blogga när man inte kan visa bilder. Men from igår är jag stolt ägare av kamera igen!! Ixus 55 den här gången. Nu ska jag bara köpa minne av Bruun så är jag redo att dokumentera sommaren.
Måste ju ta bilder av Eskilstuna-sommaren och spelningarna vi är på. Passade igår dessutom på att köpa lite sommarskor på skopunkten - världens farligaste affär, som Anna sa. Jag fattade ingenting förrän jag såg att alla skor var 3 par till priset av 2. Tokbilligt! Fick tre par söta skor för 498 kr!

Imorgon bär det av till huvudstaden för att umgås med föräldrarna och Frebrik, sen på lördag är det efterlängtat "stora sommarkalaset" a.k.a Bartömningen. Och den brukar ju vara lyckad. På alla möjliga "sätt och visor"(internt skämt till Mike).

På onsdag var det meningen att vi skulle spela för 200 pers i Molkom, men då Tomas ska operera knäet känner jag mig noll procent förberedd på eller peppad för att uppträda alldeles ensam så jag ska försöka ställa in. Hoppas cheftanten inte blir arg och sparkar mig från sin kontraktslösa verksamhet...

Ska tydligen bli fint väder i helgen. Undrar om Eskiltuna pallar trycket som sommarstad. Jag och Ida har redan ångest för att det inte finns några vågor på Mälaren. Och riktig vit sand har de väl aldrig sett här uppe??????;)

Nya bilder
Fina trädkronor
















Fina nya skorna













Fin gammal Frebrik

3 kommentarer:

Johan F. Wahlberg sa...

Grattis till allt. Osv. På nåt vis. Och såna saker. Ja.

Anonym sa...

Ah vad fina saker! Men du skriver tre skor för pris av två men visar fyra skor??!?! Konstigt?!?!?!?!?! Fina i alla fall!

Anonym sa...

Lyll dig med ny kamera. Då, för några dagar sedan, när du och Fredrik tutade och jag hälsade fastän jag inte såg vem det var, var jag och Alex p åväg att reklamera min tappade kamera. Så jag ska också få ny snart, hoppas på en som din. Frestades av Skopunkten, men fick inte för Alex. Passade dock på att köpa skor på Coop istället...
Ha det kul i Sthlm så ses vi i ölskummer på lördag.