09 juni, 2006

Prisa gud! Här kommer skatteåterbäringen!

Åh det är skönt när mitt Stockholm är grönt, sakta gå hem genom stan...
Ska jag göra ikväll hade jag tänkt! fick en liten försmak på sommaren igår när det var kanske världens varmaste kväll på en 8:e Juni! Helt underbart. Gick i t-shirt halv elva på kvällen!

Ska bli riktigt mysigt idag. ska träffa mamma om två timmar på centralen och vi ska göra stan. (fick skattepengar idag. alldeles för lägligt..) I eftermiddag ska vi träffa pappsen på en fika och ikväll blir det middag med Fredrik. Sen ska vi gå sakta hem genom stan.


Igår blev jag upplyst. I hela Eskilstuna har det luktat lite mysko de senaste veckorna. Jag har kommit fram till att det är ett visst träd som finns planterat längs varenda gata, med vita blommor (nej vet inte vad heter). Igår morse gick jag och funderade på vad det luktade och kom fram till det befängda att det luktade...sperma...? Men eftersom man inte vill verka pervers så säger man ju inte den tanken högt till någon. Men så igår kväll när jag utnyttjade Marcus tvättstuga kom lukten på tal och vad säger Marcus att det luktar om inte...SPERMA!! För det har hans kompis mormor också sagt!!!
"ni vet väl vad det är som luktar ungdomar? "ja blommor typ" "näää, för det är SPERMA! HAHA!
Fredrik vägrar att hålla med mig och påstår att sperma inte luktar något. Jag vill påstå att allt luktar något.

Uppmanar nu alla att lukta på träden med de vita blommorna och komma med egen synpunkt. tack på förhand!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är robin hooouud jag vill ha :P