14 juni, 2006

Himma Himma!

Om en och en halv timme sitter jag på tåget hem! Ska utnyttja helgen hemma till max (ska träffa Max till exempel, och Krunken hoppas jag som varit borta alldeles för länge!). Hörde rykten om att det är sommar-öja på lördag. Vågar man sig dit med en Frebrik? Jag har en känsla av att mina ljustaste stunder INTE har varit på Öja;)

Ska bli himla skönt att komma hem och himla jätteskönt att bli hämtad av pappas sextioårs-kris.













Jag tror det är sommar nu:)

kram på alla!

Ses snart!

8 kommentarer:

Anonym sa...

wow! vilken pappa!

Anonym sa...

Hej Skåne! Yeah, vilken sockerpappa :)

Jag kom inte på vad det var jag skulle säga.. men tacokväll vill vi gärna!! :D Mums-guacamålgrupp.

Jag har sett Fredrik Lindström på stan, han var stor.

Anonym sa...

Hallå i stugan! Du svarar ju aldrig när man ringer :P Är ni hemma nu? Jaa, det måste ni ju vara! :) Vi måste hitta på nåt nån dag, så det så!!! AAAH! Kram!

Anonym sa...

Hur har du haft det hemma i söder? Mamma säger att det varit mycket sol...

Annci sa...

Man skulle kunna tro att du är i Skåne fortfarande. Men är man förvärvsarbetande postanställd vuxen(?)kvinna hinner man väl inte så mycket mer än att jobba, äta och sova? Eller.......? Det är i alla fall glest mellan bloggarna.

Sannan sa...

Gla sommar!
För övrigt verkar hela klassen vara här o ha blogg =)

Anonym sa...

Hallå grattis tjejen i förskott!
Ses imorrn, jag åker hem bakis på sönda istället..
Kramis

Ica sa...

Grattis till Jonkan på födesedagen såhär i efterskott!! kraaaaam