03 juli, 2006








4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Johanna i efterskott! förlåt för att jag inte har sagt något innan, puss o kram

förresten var är bilderna på oss? eller vi är kanske inte tillräckligt attraktiva?

Johanna sa...

Tack rikard!!! det är lugnt. Ska förresten genast lägga upp lite bild. Så! Färdigt!

Anonym sa...

Tack för partajet! Himla skoj att du fyllde år. Akta dig för fotomannen, han låter lite knasig. Men så har jag ju tittat på en skräckfilm för mycket i mitt liv. I Malmö är det knökat på stranden och solen skiner och steker. Jag trivs super. Kram till dig i E-tuna

Ica sa...

Grattis i efterskott Jonkan!! jag skulle velat vara där ju! saknar er så myyyycket, men jag kommer nog den 19:e :D
Men, vad tanig du ser ut på bilden. du äter väl ordentligt i sommarvärmen? kraaaaaam