18 juli, 2006

Sommartänk

lyssnar på hello saferide (bra!) och sitter och funderar lite. Vad vill jag med mitt liv? vad ska hända nästa år? kommer jag bli lycklig?

Nä allvarligt talat så täntke jag knappt nåt överhuvudtaget för jag ät postentrött ch det är sjukt varmt. Alla utom jag, anna, annika och Luggen är i strömstad och jag längtar dit och efter Fredrik.

Har precis beställt klipptid på ny salong. Hade precis hittat världens bästa frisör och så slog salongen igen! Nu har jag litat på Idas ord och ringt linda på Sax och kam. She'd better be good!

Längtar till vecka 33 också. Förhoppningsvis får jag träffa anders och linda som jag inte sett på aslänge. Vill förresten träffa alla. Saknar skåne!! Saknar Hav!!!

konstiga mannen på min postrunda är försvunnen. "vi ses imorgon" sa vi och sen gjorde vi inte det. Hoppas han lever. Han ska få paket imorgon!

Ikväll ska jag se allsång på skanses hos annan och annikan. Annikan har fått jobb idag! GRATTIS!!! Nu är vi alla knegare. Vi har förresten blivit riktiga allsångsproffs. sjunger med och allt!

Nä nu ska Jonas få tillbaka sin gitarr.

hej och svej s

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!! Det känns bra att få in lite extra pengar. Det ska bli kuuul i Strömstad, inte många dagar kvar nu, snart får du se Frebrik igen :)

Pytti sa...

måndag, check! tisdag, check! onsdag, check! snart bara två dar till att bocka av. nu tvätta, check!

Johanna sa...

duschat, slovak!

Anonym sa...

hoj hoj!! Är ni kvar än? Ni ska inte va här..! Ni ska ju va borta? Fast ni får ju gärna va här förståss..! Kram!

Johanna sa...

imorgon vi åker!!!

Pytti sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äntligen ju!

Ica sa...

jag är inte strömstad thank you very much :P
hoppas ni får skojsigt.

Anonym sa...

hej gums!
hoppas du får d roligt i strömstad.
sj e jag i skåne nu o njuter av långa stränder vid havet:P det e gött!
kramar till dig!