12 juli, 2006

Jobbiga dagar på posten

De börjar bli en trend nu. Igår körde jag nästan på en tjej samt fick åka tillbaka till stan efter ett paket. Idag fattas jag 500 i kassan och hade den hemska uppgiften att dela ut ett hat/hotbrev till en person. Kan ju inte nämna så mycket men rubriken (självklart inte handskriven) på brevet var "horan satkärringen pedofilhustrun" och sen namn och address. Inte särskilt kul att behöva stoppa i någons brevlåda. Desstutom har jag återigen blivit bestulen på en cykel som stod dubbelt låst utan för vårt köksfönster på innergården. Det är den andra cykeln på två veckor. Suck.
Och Fredrik är i London och kan inte krama om mig när jag behöver det.

Men på fredag åker jag till honom och hans ena familj i Alingsås. Vi ska ha en skön helg och Frebrik ska flyga luftbalong med sin lillebror victor. Under tiden ska jag efter tre år sammanstråla med mina italienkompisar. Längtar sjuuukt mycket!

Imorgon blir det postisöl på grappa. Ser framemot det också. Alla är så roliga!



En annan bra sak
är att vattenmeloner flyter

kram kram

Inga kommentarer: