03 juli, 2006

Det tjugotredje året

jag har blivit så gammal som 23 år och firade i lördags med massa tårta, kaka världens bästa vänner och de bästa presenter man kan tänka sig! Tack alla kära, jag kan aldrig ha tråkigt med er!

På festen förekom en limbodans, en gäng som använde mitt fönster som dörr, en kille med fryst kycklig på huvudet eftersom han slagit sönder skallen strax innan han kom, tre ganska hemska fall mot kylskåp och väggar, en skridskodans, gröna oliver mm. Hada fantastikst roligt! Fick en liten ledsamhets-känning när Frebriks london-prat kom upp, men lyckades ignorera det efter några öl.

på Söndagen hade jag världens somrigaste och härligaste bakis dag i Hjälmare-sund.
Fredrik, Klas, Filla, Per och jag fiskade och solade och badade och kollade på ormar (åtta stycken!) och grillade korv. Jag satt i bikini med metspö på solig klippa. Somrigare kan det inte bli!

Idag har jag varit Postisjonk och det gick sådär bra. Det var andra dagen på egen hand och med 40 grader i bilen, och massor med reklam mådde jag ite så bra. Mådde illa och vimsade till allting, blev jättesen och en jobbig inbetalning på slutet. Suck. Men nu är jag ledig ända till klockan sju imorrb och tänkte äta en glass. Har fått GBs klassiker av Ida i present. Som en egen liten glasskiosk i frysen. Funderar på att sälja min Igloo dyrt...

kram alla

1 kommentar:

Annci sa...

Tänk vilken trevlig födelsedag du hade utan oss, föräldrarna, brodern, släkten och "icke-släkten". Men jag hade ju också en trevlig lördag på landet med väninnorna. Vi skålade för dig många, många, många gånger.