07 december, 2006

Första tjejmiddagen på 7 år

Igår hade Ida fölsefest och inga killar fick komma! Dem hade Ida ackorderat in hos Erik som snällt nog ordnade killmiddag eller HERRMIDDAG som de ensvisas med att kalla det;)

Partajet hos Ida var supertrevligt! Först är man lite ovan vid att bara vara tjejer. Vad pratar man om? (svar: allt) får man vara tjejig nu? (svar: JA). Vi var precis så fåniga och fnittriga och vulgära och vinpimplande som fördomarna säger. Det enda som saknades var kuddkriget i underkläderna (det ÄR en myt).

Vid elva eller nåt, jag hade inget bra tidsperspektiv, gick vi till sista gung med tess och micke. Var himla kul med bra liveband och mumsig öl. drog hem vid ett, ringde frebr och somnade. Trött idag när jag började kvart i 8. Känner mig lite bakis...

nu blippa böcker

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Jag brukar tala om för mina killkompisar att tjejer som har kuddkrig i underkläder är en myt, även om de vet om det blir de lika sura varje gång :)

Johan F. Wahlberg sa...

Varför stoppar man upproriska kuddar i småbyxorna?