20 april, 2007

Leaving on a jetplane...

...mot London gör jag om några timmar. Ser framemot 20 grader och sol. Och äntligen ska jag få gå på musikal! Frebr lärde känna nån bra kille som fixade bästa platser för halva priset, så imorgon ska vi se Chicago!

Har glömt berätta om förra helgen (inga bilder eftersom kamera i skåne. Men kolla in Pyttianna) som var SÅÅÅÅÅÅ KUL! Den absolut bästa festen på länge! Är inte förvånad efetrsom festerna på femman är de största och bästa på hela året. När jag vinglade hem kl 4 med gitarr på ryggen och fågelkvitter i bakgrunden kändes det som jag var gamla vanliga Jonk igen. Var sjukt längesen jag var på fest och tittade på klockan första gången kl 2! Har saknat mig själv lite:)

Fick också en trevlig liten pratstund med PunkJocke eller SlemJocke, för vissa. Jag kan hålla med om det senare tror jag. Vårt samtal gick ut på att han kallade mig fröken och avbröt mitt gitarrspel: Fröken, fröken sluta. Det är jättebra! fortsätt! Jag är ARRRRRANSCHÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR...

Resten av helgen bestod av mycket sol och inga tankar. Bästa helgen på länge!

Hejdå Sverige!

3 kommentarer:

Fredrik H sa...

En superhelg baby! Saknar dig så mycket.. om två veckor syns vi på Skavsta igen. Älskar dig! Puss :)

Anonym sa...

Åh vad kul att gå på musikal! och är det någonstans man ska göra det så är det ju i London. Hoppas du haft en bra helg!

Anonym sa...

hoppas du hade det kul i london!
kul med musikal iaf!=)