01 april, 2007

Hemma igen...

...efter en jättemysig helg i Alingsås. Men den var superkort! Det har varit fantastiskt väder och mat och massa prommisar och fika i solen. Har fått reda på hur en Kräfta är (jag har alla dåliga sidor, Frebr har alla bra. Som vanligt) och hur de kommande tre månaderna i mitt liv ska bli. Fick en bra Tarot-läggning av Frebrs bonusmamma Nettan som lugnade min framtids- och exjobbsångest något. Fick ju både Mästaren och Kreativitet. Jag tror helt och fullt på att Tarot är bra för min personliga utveckling.

På tåget hem fick jag oväntat och trevligt sällskap av ida som kom åkande från Göteborg. Mycket prat och inget onödigt sov för Jonk.

Postade 12 jobbansökningar innan jag åkte hemifrån och 10 adresserade kuvert ligger och väntar på innehåll och frimärke. Jag har bestämt mig för att tänka att detta på något sätt kommer att ge utdelning och att jag faktiskt förtjänar att det gör det. Jag ÄR en ganska bra Johanna och borde kunna få ett jobb som intresserar mig. Ja. Så det så. Du FÖRTJÄNAR DET, Johanna.

Imorgon är det uppstart på Exjobb och början på slutet av tre års studier. Känns helt galet faktiskt.

På torsdag får jag träffa Frebr igen vilket känns jätteskönt. Alltid ont i magen annars vid hejdåandet. Blir en lång skön påskhelg i Skåneland!

Natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så glad man blir när man läser om din helg! tycker annci

Anonym sa...

ska du oxå till skåne?Har du bokat?
Hm, tarot..vet inte om jag skulle våga.

Fredrik H sa...

Hurra för Skåne! Syns snart igen daaaaaaaaaaarling...

Puss! ;)

Anonym sa...

Klart du är bra och förtjänar ett jobbsom du är intresserad av (eller vad det nu stog)!!! Jag håller tummarna :) Kram