28 april, 2007

Lördag 1

Varenda dag går jag in på min blogg och aldrig har jag uppdaterat. Så jävla dåligt!
Jag borde verkligen skärpa mig. Nog för att jag gör exjobb men en liten kommentar skulle jag väl ändå kunna hinna med.

Sitter på jobbet med mike (som också bloggar just nu. Undrar vad han skriver). I resten av stan firar man Eskilstunas första Spring Pride. I stadsparken har nynazzarna möte för att bevara kärnfamiljen och inte alltför långt bort står 45 kravallpoliser. Jag har satt upp 25 böcker i hyllorna.

Hade lite ångest först över att jobba en sån här dag som skulle bli både varm och full med folk, men när jag och Mike gick till jobbet frös vi fötterna av oss så nu är jag lugn. Har hunnit skriva min krönika som ska in på tisdag.

Igår var jag på min första sminkkväll, ett sånt där homeparty där nån visar en massa grejer och tips och sen ska man helst köpa. Det var himla trevligt och intressant men jag är inte så sminkig och jag kommer inte bli bättre på det för att jag köper nåt för 600 spänn.
När det var slut gick jag, Annapanna och Maja en kvällsprommis. Det var mysigt och somrigt tills jag fick ont i magen av en person. Måste bli av med det här snart annars får jag läggas in på psyket.

Nu paus för te

1 kommentar:

Pytti sa...

det är inte lätt att styra över magkänslan. den gör som den vill.