04 april, 2007

Man ska inte göra sig till!

Jag vill göra fina CV:s. Så jag skriver ut dem i färg, utfallande med fina typsnitt och mönster och grejer och sen skär jag ut dem fint med mitt nyinköpta skärunderlägg med tillhörande fin kniv. Igår höll jag på hela kvällen. Jag skar och skar och limmade och skar och skar och limmade och skar ochAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!
EN BIT AV MIN FINGERTOPP!!!

Massa blod på CV och badrumsgolv och handfat! Tog mina sista två plåster och plåstrade på. Tur att fingrar och sånt läker fort. Men min fingertopp slutar nu väldigt abrubt. Som en svart skidbacke ungefär.

3 kommentarer:

Annci sa...

Vilken solidarisk dotter du är! Din pappa skar sig också på fingret, men av en lökhackare, Han visste inte att det fanns knivar i den. Oj vad mycket blod och många plåster det gick åt. Stackars er!

Anonym sa...

ajajaj :S

fika sa...

om du har klippt ner så djupt att du inte har någon nagel kvar får du ut pengar på försäkringen. Fråga mig inte varför jag vet det här=) Men jag antar och hoppas att det inte är SÅ allvarligt.