23 januari, 2006

Ny vecka, nu kurs, nya pengar

Weeeeeei pengarna har kommit!! 8500 härliga kronor på mitt konto! I cirka fem sekunder. Sen betalade jag räkning, hyra och skuld till Jonas. Skulle gå och köpa mat på Netto, men med så mycket valmöjligheter blev det för mycket för mig. Jag lämande affären med 3 pizzor för 30 kr...

På lördag åker jag och 79 andra studenter och en Fredrik till Åre. Kan knappt vänta!!! Men först stundar en ny kurs (blääärk) och en intervju med Olle Waller (jikes!)

Har kursintro klockan 3 idag. Vad är det för jävla tid? Blir ju helt seg i hjärnan och kommer dessutom för sent till Kåranenmötet!!

Tjurar

4 kommentarer:

Johan F. Wahlberg sa...

fan va' kossigt.

Annci sa...

Det var ju inte mycket näring i tre st pizzor, men en massa tomma kalorier.

Pytti sa...

jag vill med ha penningar! jag är en klant, så det så.

Fisso sa...

8500, det var fan inte så mycket!