27 januari, 2006

Snart, snaaaaart

Iiiiiiiih!

Imorgon kl 22 åker går bussen med oss mot åre!! Vi är framme 8 på morgonen och sen väntar en veckas skidande och festande. Längtar! Men kommer att bli sjukt trött. Och sjuk antagligen.

Jag är slut idag också. Och igår. Kursen nu är väldigt rolig men krävande. Vi gör ett skarpt projekt för Mälsåkers slott utanför strängnäs, där vi ska ta fram ett informationskoncept. Sååå kul och vår grupp har värsta idén! Men som sagt, jag blir väldigt trött i lilla huvudet.

Igår tog jag, Anna, Annika och Maja från rumslig, bilen Oskar till Mälsåkers slott för ett eget litet studiebesök eftersom vi är i åre på tisdag. Det var såå vackert där coh så lugnt och skönt utan resten av studenterna på kursen. Blev jättemånga fina bilder.

Nu tvättar jag och packar mentalt inför imorgon.

Ses i backen!






<

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skidsemester var längesen. Har nästan glömt hur man står på en bräda :/ Ha så jävla kul!

Annci sa...

Dina foton blir bättre och bättre. Du har nog blick för det där. Kan du ha ärvt talangen från någon förälder eller.......

Ica sa...

du är utmanad i min blogg. hoppas åre var trevligt och att ni nu sitter på bussen hem.. eller, snart iaf.