19 september, 2006

Jobbar jobbar

Nu står jag på mitt jobb och bloggar. Har gått helt ok idag, har reserverat och lånat ut och sorterat och haft mig. Ska bli skönt när man kommer in i det lite mer bara. Om 40 minuter slutar jag och ska hem till Marica och se på desperate. Måste hinna äta cckså,är sjukt hungrig. Blir väl mc Donalds igen...

Idag hade vi slutredovisning på lättläst-kursen. Jag svamlade och var oföreberedd men är glad att det är över. PM kvar nu. Måste hinna innan jag tar långhelg i skåne på torsdag. Räcker gott och väl med helgläxa i marknadsföring. Jag är lite trött nu. och hungrig. Hej Mike! jag är på vårt jobb. har lagt massa tidningar som vi ska göra oss av med!

hungrig...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeeen jag visste inte att du börjat jobba på bibblan! Vad skoj :) Synd att du ska bort i helgen. Du får hälsa på en annan gång istället. Tacos!!

Kramkram

Annci sa...

Aja, du kommer väl inte hem för att plugga? Vi ska ju ut och konsumera, äta på restaurang och ha allmänt jättekul. Välkommen hem till Guldkusten.

Anonym sa...

va?!? johanna? kommer du till skåne? till min hemstad malmö?

Anonym sa...

Micke och Tess anmäler sig härmed för spelning på Kåranens releasedag. Vi får prata med när du e tebax. ha det gott därnere. nu ska jag till Göteborg.

Anonym sa...

hej johanna! eller så kan jag säga hej till dig på riktigt, du sitter ju brevid mig

hej

Anonym sa...

Jaaa, VILL VILL! Vad ska ni göra i Sthlm?