27 september, 2006

Malmö och Eskilstuna

Var i malmö över helgen och inte en enda bild! men roligt hade jag och ute var vi och korthårig blev jag, och nya skor köpte jag och saknar alla redan gör jag. Hade velat träffa bror lite mer och Chantana överhuvudtaget.

I veckan har jag hunnit jobba, låsa in biblonycklar i kassan, skapa lång kö i infodisken, påbörjat marknadsföringspm, ätit sushi två gånger, fått konstiga tankar, fått bättre tankar och gjort en arbetsprocessmodell för kåranen. Jag lägger verkligen inte krut på fel saker när jag har tenta om en och en halv vecka...

Om en stund ska jag med ida på mitt första club gung för terminen. Har varit ett riktigt dåligt gung-fan. Men ska istället fest skorna av mig på Tess 25-års-kalas på lördag. Det ska verkligen bli lajbans!! Saknar bara ett par röda skor med klack? nån som vill sälja billigt i storlek 39-40?

Imorrn kommer första numret av kåranen udner min ledning ut. Kan ha gått bra, kan ha gått dåligt. Det enda jag är säker på är att alla på redaktionen gjort ett jättebra jobb!! Duktiga ni!

ska ta ut pengar nu, en öl fick jag ta på en onsdag:)

herrå

1 kommentar:

Annci sa...

Visst hade vi roligt, mycket god mat, mycket konsumerande samt mycket prat. En härlig helg! Vi saknar dig också!