28 september, 2006

Tomten kommer! Tomten kommer!

Nä, inte riktigt men KÅRANEN HAR KOMMIT IDAG! Jikes vad pirrigt det var! Jag och Anna gick ner till Kåren för att inspektera och hämta. Tryckeriet har gjort en liten miss och skapat färgkladd på vissa sidor, men annars ser allt bra ut! pheew...
Däremot ser jag att jag kastat sten i glashus på vissa ställen och själv glömt göra vissa saker som jag tjatat om hela månaden. Fy chefen!

ska handla på Willis ikväll innan alla pengar borta. Hade tänkt äta den här månaden till skillnad från förra.

En av mina äldsta vänner hemma ska få barn! Han kommer bli en superbra pappa och jag är så glad! Grattis Camilla och Andreas!!


Kram alla!

1 kommentar:

Annci sa...

Man blir inte speciellt mätt av att äta "oktober" (använder man kniv & gaffel eller sked) men vilken tur att mamma kommer upp på besök i slutet av oktober, precis före studielånet kommer. Då blir det restaurangbesök. Mm, mm. Jag tar med MÅNGA rikskuponger.