30 mars, 2007

Kladd på fönster gör jonkan sur

Nu får det väl för faen räcka! Av fyra fönster har nu tre blivit "skadegjorda". Ägg på de första två och så igår det senaste tillskottet av klotter med tjock grön spritpenna. Blir kul när jag ska flytta. Funderar på att anlita fönsterputsare innan. Nån som letar sommarjobb?

Om cirka 3 timmar åker jag till Alingsås för en mysig helg med Fredriks ena familj. Ska bli skönt att komma bort och särskilt nu när jag faktiskt tror att jag kan vara bland folk igen. Mår mycket bra idag.

Har suttit och letat upp fler jobb i landet. Verkar dra åt Göteborg...Igår satt jag och skar ut tolv ansökningar innehållande 4 delar vardera. Jag fick lite ont i nacken men hade roligt medan jag kollade på dåligt tv. Förr ritade jag alltid framför teven men sedan min konstnärsdröm gick i kras 1999 så har jag glömt hur man gör. Nu skär jag sönder saker istället.

Snart är det Påsk och det ska bli så underbart att komma hem! Blir nog fullt upp som vanligt. Torsdag fika med Rick efter hemkomst, hämta Frebr på kvällen, Bowla + middag med släkt på fredag, gå på stan på lördag, söndag och måndag än så länge fritt(kanske hinna exjobba lite?), men på tisdag ska jag BÅDE till frisören och dra ut en visdomstand. Hujedamig!

Ska bli så kul att träffa er där hemma!

Jag har en störig period nu. Det är ju redan känt att jag inte kan skriva felfritt på dator, men ibland blir det perioder där ett speciellt jobbigt fel återkommer. Just nu kna jag inte skriva min hotmailadress rätt. Jag skriver ALLTID ALLTID johanna_clm@hotmail.cp. Hur sjukt är det?

Trevlig helg på alla!

2 kommentarer:

Ica sa...

jag skriver också alltid .cp
Det bara blir så.

Annci sa...

Hm, det där med dina fönster. Sparar du det tills vi kommer upp och ska hämta dina grejor? Du vet väl att pappa är himla duktig på att tvätta fönster. Ett litet tips bara.