13 maj, 2007

Bakis på akuten

Ja, det är inte var söndag man nyktrar till på akuten. Jag vaknade halv 8 imorse ur en dröm om att något gjorde riktigt jävla ont. Jag ansträngde mig för att vakna och när jag gjorde det så var det onda på riktigt och min fot gick överhuvud taget inte att röra. Visste inte vad jag skulle göra så ringde min frebr som tyckte jag skulle åka till akuten. Sagt och gjort. Fortfarande lite bakis hoppade jag in på ett ben och sex timmar senare hoppade jag ut på kryckor. Inget farligt, bara ett skadat ledband. Men hur har det hänt? När jag gick och la mig var allt bra.

Det bästa var i alla fall att när bakisjonk kom ut i väntrummet stod absolut bästa Ida, Pontus och Coffe där med Subwaypåse och Cola! Och sen kom Annika och Anna också! Så himla goa kompisar!

Undrar dock fortfarande vad jag har gjort. Dansat väldigt fult?


Tack alla för en grym kväll igår!! Jag var för full och allt gick för fort men hade såååå kul! Ville aldrig att ni skulle gå hem! 17 Juni kommer alldeles för fort!

11 kommentarer:

Lotta sa...

Det blev en jättetrevlig fest med en massa dippande:)

Det gjorde ni bra!

Lotta sa...

Stackars foten:(

Anonym sa...

Skatckars dig som var tvungen att sitta på akuten en söndag morgon.... så omysig miljö!
Krya på foten! :)

Pytti sa...

bästa festen var det och absolut bästa snacksbordet, mums!

Johan F. Wahlberg sa...

Det får mig att tänka på en teckning i mitt block. Märkligt.
Tack för fett fin fest! kram!
bli bra i foten snart :)

Anonym sa...

Bra pynt, trevligt folk och gott bål! Krya på foten!

fika sa...

jag tror det var den galna raphsody- sång och dansen! Tack för en trevlig kväll!

majsan sa...

men jonk då! Blås på fossingen från mig.

Fredrik H sa...

Lämna gärna kryckorna hemma när du kommer på fredag.

Puss!

Anonym sa...

Johanna..... jag som trodde du var nykterist ;-).... det är inte hälsosamt med alkohol vilket din fot tydligt bevisat.

Skämtar bara, kram från oss i Alingsås!

Johanna sa...

oj, har jag gett det intrycket? det var värst:) Men foten mår bra igen!

Kramar på er tillbaka!