15 maj, 2007

Fotmysteriet löst!

Tack vare Marica (tror jag) som klagade över att hon missat vårt omtalade partytrick så förstod jag plötsligt allt. Det var ju partytricket som sabbade foten! (som för övrigt är rätt frisk igen. Man blir så uttråkad av att ha ont, bättre att skita det!)

Här kommer förklaring på Partytrick:
Fyra personer- Micke, jag, Åsa och ytterliggare en ställde fyra stolar mittemot varandra i en cirkel/kvadrat(?) och satte oss i sidled över dessa, alltså med ryggstödet mot sidan av kroppen. Sedan lutade vi oss tillbaka så att alla låg med överkroppen i den bakomvarande personens knä. En femte person drog sedan bort alla stolar så att vi magiskt nog stod/låg i luften! Och skrattade! i cirka 10 sekunder innan alla föll ihop i en ölhög och någon måste ha satt sig på min fot och Mike slog en flaska i huvudet på mig. Foten skadad! Men roliga bilder jag tror:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vem kom på det? Låter galet kul :)

Anonym sa...

Hej vännen. Galet allt låter! Sorry att jag missade akuten, hade varit där om jag hade vetat. Hoppas du hinner bli kvitt kryckorna tills London. Säkert inte det lättaste att få med sig två metalbitar på över 120 på flygplanet :-)

Men du, var är alla foton från i lördags? Dör efter att få se...

Kram Erik

Johanna sa...

jag har inga:( Johan har väl de flesta. och Mikes jocke! som var nummer 4 i partytricket...