12 maj, 2007

Tradera.com...kom...kom...

Shit. Tack vara Annan har jag inte bara upptäckt tradera utan även blivit helt besatt. Vill aldrig handla i vanliga affärer mer (förutom basgrejer som Luggen säger).
Nu inför examensfesten har det blivit ett himla letande och man hittar ju hur mycket som helst på tradera! Dock inte det jag behöver just nu;) Men någon gång kan jag väl få användning för ett par sjysta handskar, en röd hatt eller en medeltidsklänning? (Medeltidsveckan någon?)

Nu titta mer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tradera är bra. Köpte nyligen 4 snygga toppar för 53:- inkl. frakt, och alla satt perfekt :) Jag hörde av marica i går kväll att ni skulle ha fest... har tyvärr redan bestämt med några andra kompisar att jag ska till dem. Hoppas ni får det trevligt! Kram

Anonym sa...

Jag vet det är helt sjuuuukt kul att sitta där och titta. Men tiden försvinner fort. Jag önskar att jag upptäckt det efter ex-jobbet istället. Min självdisciplin är för dålig.

Supertack för igår. Jättefint och trevligt! Hörde om din fot - hoppas att det inte är ngt allvarligt. Undrar just hur det hände??

Anonym sa...

Stackars foten! Sa den saliv?