06 februari, 2006

En ful ovana?

En gång är ingen gång. Två gånger kan man blunda för, eller möjligtvis skratta åt. Men att tre gånger på ett halvår, tappa ner saker i toalettstolen tyder på att något är fel! Jag fattar inte hur det går till. Sprang in på toa med en bok i högsta hugg, fick syn på mig själv i spegeln och stannade till. Min hårnål hade väl halkat snett eller nåt annat fåfängt. Vänder mig åter mot toalettstolen och skådar till min förvåning hur stackars boken ligger och skvalpar i toavattnet. Vågar inte berätta vilken bok det var, men jag ska köpa en ny åt dig Ida!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!

Anonym sa...

Det var som fan!... Får jag gissa på lasermannen? Kanske ett öga rött? För Information Design får väl knappast plats i hålet.

Ica sa...

haha, du är bland det roligaste jag vet johanna!