15 februari, 2006

En onsdag

Puh...spenderar heldagar i skolan VARJE dag den här kursen. Inte van vid det. Jag känner mig i och för sig väldigt duktig emellenåt, men jag blir lite grinig när jag är trött vilket inte blir så kul för de andra i gruppen. Men nästa fredag har vi presentation av vårt projekt i strängnas inför kommunpolitikter, Riksantikvarieämbetet och lokalpressen så vi är inte alls nervösa och stressade.

Ikväll är det premiär på nya gung. De bjuds på gratis skumpa och jag och vännerna och kanske Amerika-Tegan (utbytes-student i min grupp) ska dit. Nu lät det som att Tegan absolut inte är min vän. Menade inte så. Jag ska ta lite bilder för Kåranen också.

Nu är det dags att skriva för en Retro-design-tidning. Nån som har nåt tips på aktuell story?

gungeligung

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för en retrotidning/retro tidning?

Anonym sa...

för vi har vårat glada barnasinne kvar, men har ni erat glada barnasinne kvar?

Tina sa...

Ja vi har vårat glada barnasinne kvar...=) Jonka, du vet att du kan intervjua nån i min klass om du vill skriva om Design och Konstruktion på Gotlands högskola=) pusskram