17 februari, 2006

Kul saker

Varit lite deppigt de senaste inläggen så här kommer lite smått och gott:

Lånar en lista av mina bloggkollegor:

9 saker jag ser framemot:
Sommaren
Att snön smälter
Åka till skåne och se nya huset
Gå till frisören
Sekunden efter att projektet är presenterat
Nästa studiemedel
Äta sushi
Middag hos Erik i nya lyan
Att få skriva i något som inte har med högskolan att göra

8 saker jag har på mig dagligen:
Underkläder
Raggsockar
Snygga Harry Potter-vantar
Hårnål
Örhängen
Nån sorts sjal
Lite smink
Vinterskor (blä)

7 saker som irriterar mig:
När man har grupparbete och inte får något gjort
När mamma pratar lite för högt i telefonen
Folk som pratar högt i mobil i datasalen
Små äckliga pojkar som pratar och skrattar på bio
Folk som låter en vänta och tycker att det är ok
Den äldre, lååååångsamma expediten på HM, som gör allt i fel ordning
En tjej i kursen, som går omvärldsanalys och ställer jobbiga frågor till läraren

6 saker jag rör varje dag:
Tandborsten
Nycklar
Fredrik
Skolans kaffemuggar
Min dator
Kylskåpet

5 låtar jag lyssnar mycket på nu:
Soundtracket från 50 first dates
Beautiful world - Colin Hay
Suspicious minds - Elvis Presley
För dig - Lars Winneräck
J'aime l'amoure á troi - stereo total

4 personer jag vill spendera mer tid med:
Vännerna hemma
Min vän Musslan
Min bror
Bubblare

3 saker jag gör varje dag:
Sjunger
Äter
Surfar

2 band jag har sett live:
Lars winnerbäck med hovet
Anna Ternheim...eh..bandet

1 person jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Förhoppningsvis mitt livs stora kärlek

Inga kommentarer: