13 februari, 2007

Kul med post

Idag när jag kom hem från skolan så hade jag fått tre postar! Eller posts? Och alla var bra! ingen tråkig räkning eller reklam. Däremot låg alla gammal skitreklam från tidigare dagar kvar men den ignorerade jag som vanligt. Jag fick istället ett nytt Mecenatkort, 660 kr i kontanter från Redaktören och en bok som jag beställt! Det är väldigt sällan man beställer något annat än kurslitteratur på från nätet så det kändes jättelyxigt! Bestämde mig för att mysa lite innan jobbet och kröp ner i sängen och började läsa. Så himla underbart att få läsa böcker! Kan förresten skicka vidare författaren som jag fått av Mike: Patrick Redmond. Super bra och skriver skruvade historier om människor med olika sorters makt. Dessutom är den på engelska enbart för att jag ska öva upp mig lite innan London.

Lägg förresten märke till den ovanligt roliga särskrivningen ovan! Blev ju hur bra som helst. Undrar om jag kan stämmas för förtal??

Nu jobba vidare. Huga! när jag slutar om en timme bli det tevetittande med görlsen. Mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Post" är ett sånt där knasigt ord som "personal" som varken är singular eller plural på riktigt. Ke-razy!