15 februari, 2007

Uuuärrkkk...

Morgonen på jobbet börjar med att brandlarmet går 5 ggr på fem mintuer på grund av service. Strax därpå ser jag att båda skrivarna saknar toner, att vi inte fått ett lager så att vi själva kan fylla på, varpå vi inte har en aning om hur lång tid det tar innan det fixas, samt att skrivaren bakom disken är helt ur funktion. Jag älskar teknik. Alla kommer att be om hjälp och jag har ingen lust att hjälpa. Uäärk.

Igår var det alla hjärtans dag. Jag hälsade till kompisarna på projketorn i skolan med orden I got my mind seeeet oooon you, och Johan var en ängel och bjöd lilla mac-salen på godis. Då blev vi glada. Resten av dagen jobbade jag med att med hjälp av enbart typografi illustrera ljudet av ett kokande ägg...

På kvällen firade jag och Ida vår egen alla hjärtans dag med att laga varsin måltid, och äta glass hallon och cokladsås till efterätt. Vi passade på att bli fulla på varsin Heineken också. En perfekt alla hjärtans dag.

Min bror var också en ängel och tipsade mig om ett jobb i Malmö. Ska söka. Man vet ju aldrig vad som kan hända. London kanske imploderar.

Mitt humör har inte varit det bästa den här veckan. Hoppas det blir bättre innan jag landar på Heathrow. Vill inte vara en Bitch i England. Uääärk. Men vi ska förmodligen träffa Maja och Benn där! Det ska bli kul. Maja är också en pendlare som ska lära känna London och flytta dit. Vi funderade på om vi kanske inte har nåt att prata om utanför skolans värld. Iofs kan vi alltid prata sacon hand affärer och om hur dåligt lokalsinne vi har.

Japp, torsdag och Fredag kvar på veckan...

3 kommentarer:

Ica sa...

Åh! Jag ringde ju typ vid halv två igår om tonerna. Och sen vid fyra igen. Varför får vi inte ha det som vanligt och ringa micke som fixar på fem minuter. Eller ge oss tonerna. Det sa jag till Katarina igår när jag råkade kalla dem klantarslen i hennes närhet. Bara andas lugnt och fint.

Anonym sa...

Jag har ett skit bra klipp på mobilen där Fille, lite för full där han citerar "I got my mind seeeet oooon you"

Fattade då inte riktigt vart de kom ifrån, detta var för någon vecka sen

Johanna sa...

ååh jag vill se!! det är ju världens bästa låt och enligt uppgift även video!!