09 februari, 2007

Mando och annat

Nedan finns lite bilder från Jennie och Pierres bröllop som jag sammanfattar med - Fantastiskt roligt!!!

Idag fyller min pappa år och dagen till ära väljer jag att äntligen uppdatera lite eftersom ryktet säger att det första papsen gör på morgonen är att läsa min blogg. GRATTIS PAPPA!! Vänta bara på din present!

Idag är den en springa runt och fixa-dag. Mellan mina tvättmaskiner har jag postat och lämnat och hämtat och handlat och spontanbeställt en klipptid. Är lite nervös eftersom de faktiskt hade en tid till mig på en fredag till skillnad från de andra fyra ställena jag ringde. Ett dåligt tecken? är i alla fall supertrött på mitt gardinhår så måste helt enkelt göra något.

Ikväll är det Mando Diao på Raw! ska bli så kul och vi är typ 20 vänner och bekanta som ska dit. Ska förfesta på 46:an hos Emma och Bettan och sen är det dansa dansa natten lång. Kul att göra nåt sånt på en fredag. Blir en lång kul helg med kalajs för Nina imorgon.

För övrigt går jag penicilin som jag nästan glömmer hela tiden. Sista två dagarna nu. Har haft problem med visdomstand (mitt eget fel för att jag sköt upp en grej) och höll på att få hela förra helgen med fredrik och bröllop förstört. Levde på panodil och gurgelvatten som tänder eld på munnen tills för två dagar sedan och nu är det nästan bra. Men ska ta bort eländet till påsk. Skönt.

Nästa helg blir det London igen. Hu vad fort allting går. Vårt exjobb är på gång att bestämmas ordentligt, sista numret av Kåranen påbörjas på måndag och det är JÄTTEKORT TID kvar i skolan! Hjälp! Ja, hjälp.

Har börjat ära frukost igen. Müsli är gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yes! En vecka kvar! Nedräkningen har snart nått hälften... Längtar!

Grattis Svärfar om du läser detta ;)

Kram baby!

Anonym sa...

Vaa? Kram baby till svärfar??? I så fall, "kram baby" tilbaka önskar svärfar. (hi,hi,hi)

Ica sa...

Ärar du frullen eller äter du den? ;)