26 februari, 2007

Så trött så trött...

Är så trött så trött nu. Började ny kurs idag med dubbla föreläsningar och seminarie redan på torsdag. Blev långt Kåranenmöte med både avstämning och korr och nu jobba för att Mikestackaren blev sjuk. Efter jobb måste jag lämna tillbaka en dvd för att inte få böter och sen måste jag tillaga mån sorts föda.

Vill bara hem och kasta mig i sängen. Öpnnar imorgon också vilket suger när man har stängt kvällen innan. Känns som man knappt hinner hem emellan.

Vid tolv imorgon ska jag vara med i studentradion vilket känns lite läskigt. Tycker alltid att jag låter helt störd i radio och sånt. Men får ju välja vilken låt jag vill att de ska spela så det är det väl värt;)

Längtar så mycket till fredag när Frebr kommer. Måste hinna fixa bil innan dess bara. Men ska bli så skönt att slippa resa utan bara vänta på att han dyker upp och kramar om mig! Älskar att hämta folk på flyplatsen!
På Lördag ska vi äntligen till Centralbadet och använda Frebrs presentkort och sen förhoppningsvis på bio och se Mel Gibsons nya. Mycket våld. Kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, förstår inte hur du orkar med allt på en gång, jag tycker det verkar räcka med att gå den här kursen för att bli trött. Du är duktig, tänk på att det snart är vår så går det lite lättare :) Kram

Anonym sa...

förstår vad du menar med att slippa resa och att hämta uåå nån=)
kul me våldhaha.låter som en gangster:)
Mike får bli frisk snart,hang in there!

Anonym sa...

Jo, i och för sig... antagligen är det så att man inte förstår själv hur duktig man är, att man inte inser hur många saker man faktiskt klarar av och orkar med på samma gång. Vi är duktiga :)