09 november, 2006

Bra dag, dålig dag

Bra saker med idag:

Anna fyller år!

I stort sett färdig med artikel till Goretro

Hjälpte en man hitta en bok som jag själv letat efter. Han blev jätteglad för hjälpen!

Har skickat kort till papsen

En dag kvar till Fredrik kommer

Har tagit mig i kragen och fixat pass

Dåliga saker med idag:

två stycken: Parkeringsbot 1 och parkeringsbot 2. Summa 800 kr. Av en anledning som jag inte begriper. Den andra boten fick jag när jag gick och hämtade bilnycklarna för att flytta bilen.

De här två dåliga sakerna suddar genast ut alla de bra.
resultat: Dålig dag och sjuuuukt dålig vecka.

Det positiva kanske är att jag nog haft tillräckligt oflyt nu för ett helt liv. Och att det är Mårten Gås imorgon. Heja Mårten!

6 kommentarer:

Annci sa...

Stackars dig!!!
Två parkeringsböter på en och samma dag! Men du, det är kanske alla böter du kommer att få i livet. Din mamma, som haft körkort i 38 år.... (Hu...kanske dags att sluta köra) har aldrig fått någon böter, nej visst, nu ljuger jag. Jag fick en, i ett parkeringshus förra året, men den överklagade jag. Och fick rätt! Slapp betala. Så överklaga du bara. Det kan löna sig.

Johanna sa...

jag har redan fått en. på östergård när jag var hos bruun me jettan....

Ica sa...

ja!! snart kommer jag hem... och fest fest fest!! jag saknar er!!

Anonym sa...

fick oxå böter i veckan, 700 fula kr.
för en, tur jag inte fick två...

fattar inte heller vadför jag fick de..

borde vara förbjudet med pakeringsböter

Anonym sa...

Hej! Jag har hittat en last bil som det står bert jonk på.... knasigt, fick mig att tänka på dig :)

Anonym sa...

Skit också, felstavning i förra inlägget. Men man är ju finne :/