15 november, 2006

En onsdag liksom

Sitter i helpdesken och försöker se ut som att jag kan något. Kl 13 ska jag bort till Idp, äta min lunch och sen försöka läsa färdigt min bok inför seminarie på fredag. Har ju heldag med kåranen på kårens dag imorgon. puh...

återigen kommer skolan i sista hand. Jag som sulle satsa 100 % på den här kursen där man äntligen får fokusera på vad man vill göra och på sig själv. Men jobb och kåran splittrar liksom upp dagarna alldeles för mycket.

Ska ialla fall boka handledning för min affärsplan nu så kanske jag kommer igång.
Hoppas jag skärper mig inför exjobbsperioden iaf. Annars blir jag svår att jobba med Anna;)

hm, hade visst inte så mycket mer att skriva idag. Vi ska ha Mia Törnblom som personporträtt i nästa nummer av kåranen och är grymt avis på Maria som ska skriva det! Mia avslutar sina mail med "kram". Kan man bli mer go´? Inte som en viss annan som skriver FYI i sina mail...

Nu hjälpte jag en Student kopiera till OH! duktiga jag!

hungrig. äter för lite frukost jämt. Ett ägg mellan 07.20 till 13.00 är nog lite för lite näring. Ska bli skönt att få äta upp sig till jul! Men först London där man bara äter fish n chips i tidningspapper och vita bönor i tomatsås. Stackars fredrik:(

ha en bra dag alla!

3 kommentarer:

Ica sa...

ett ägg är på tok för lite. rekommenderat: en macka med mycket bra på samt en tallrik fil o müsli. lite juice och sånt är bra, och sen kan ett ägg slinka ner vid sidan av detta utan att det gör något. bums.

Vad är detta alla skriver om FYI? varför då. jag vet innebörden av det, men sett det på flera håll nu ju.

lycka till i help desken.
kraaam

Anonym sa...

mia är en toppen inspirationsspridare. har lyssnat på henne 2ggr och ska bli kul att äntligen läsa om henne också. så himla bra val till personporträtt. hon kallar sina kärlekshandtag för volanger hihi och pratar om armsvett som det mest naturliga - vilket det ju faktiskt är.

vet hur d e m engagemang och skolan - e så sällan d går hand i hand smidigt till tusen. oftast får man omprioritera en massa. pratade med jenny idag på tåget och hon sa att hon inte fattar hur hon orkade allt när det var som mest - men det konstiga är att man klarar det på ngt sätt. och om några månader sitter man och tänker på hur tusan man klarade läsa 15 poäng samtidigt, ha extrajobb, frilansjobb och ett liv samtidigt. Ikväll är det OC FYI - d e bra d!

Johanna sa...

jag har så bra kompisar:)