23 november, 2006

Myspys

Var på weekly (ska bli det i alla fall) mys igår kväll. Denna vecka var det Majas tur att ställa till med fika till vårt OC-tittande och hon hade bakat världens goaste morotskaka och bjöd på gott te och pepparkakor med smaskig ost. Det var verkligen supertrevligt igår! Jag behöver de här kvällarna med bara tjejer och prat och tv-serie. Trodde jag skulle storböla igår på OC (brukar göra det när kollar själv, som en liten unge) men det blev mer snuskprat än nåt annat. Kan det bero på Ika och Johannas närvaro?;)

Nytt ord förresten: Såskopp
skriv in och gissa vad det står för. Jag säger bara en sak:"Totte och Malin"

Ikväll kommer frebr! och han har med sig salt och vinäger -chips!! mums!
Det farliga är att jag tror att helgen börjar redan ikväll. Men måste vara effktiv imorgon också! Liiiite stressad med min affärsplan.

Jag och Nellan ska starta en tidning om fem år. So long veckorevyn! Vem vill vara med? Söker främst layout och ekononom/annonsansvarig. Samt grymma fotografer men där vet jag var jag ska leta;)

Har nån i skåne en grym kamera att låna ut? Ska göra ett reportage på österlen under jullovet och år illa av tanken på att komma dit med min ixus 50. Oproffsigt!!!

Nu kurrar min mage. Tur attt vårt bibliotek är det mest högljudda i landet annars hade jag nog stört...

Nu jobba

8 kommentarer:

SkäggMike sa...

Mike kan layout!

Pytti sa...

Anna kan skratta: ssss ssss ssss.

Nått fel är det på mig.

Anonym sa...

Tess tror sig kunna musik...

Linda sa...

Hihi Lisa kommer med Salt & Vinäger chips åt mig nästa helg. Fast inte från London utan från den engelska butiken på söder, ska mumsa så det kommer ut ur öronen på mig.
Hm ska nog ta mig en guinness att skölja ner dem med också, mums

Johan F. Wahlberg sa...

jag kan skratta. till exempel.



Jag kan sjunga också.








Men det kanske inte behövs på en tidning.

Det är kul att tänka iaf.

Ica sa...

vavava?? skulle det bero på mig och johanna?? Ica med c dessutom. Och du.. det var inte vi som kom på gegg-veck! uääääk!!!

Ica kan göra vad som helst på en tidning. Jag kan koka kaffe om ni vill.

Johanna sa...

jag gillar kaffe och sång på en tidning:) fölåt att jag stavade dig me K ica. Var ju Ika i rutan på halloween och har blivit lite förvirrad sen dess...

Anonym sa...

Hurra! Jonk-Revyn for the win!