24 november, 2006

Fredag fredag fredag!

Jobbar igen. Öppna två dagar i rad är lite tungt. särskilt när man jobbade 7 timmar dagen innan. Men nu är det i alla fall över!!! snart i alla fall.
Kommer förresten inte hinna med någon fredasfika idag kompisar! Förresten verkar det inte vara mer än tre personer som är kvar i stan så vi borde nog skjuta upp det ändå.

I dag ska jag:

Sluta jobba vid 10
Betala alla skulder och räkningar
äta tidig lunch för att hinna allt sen
Skicka överklagan om parkeringsböter till polisen
Hämta paket på posten (förhoppningsvis två om min telefon kommit!)
Anmäla folk till kårtidningsdag. (sista dan idag!!!)
Växla Fredriks pund till kronor så att jag kan köpa mat och öl. (kortet återigen avmagnetiserat. Misstänker swedbank töntig bank:( )
köpa biljetter till f-rocken ikväll. Ida spelar!!
Skriva en hel massa på affärsplanen
gå på after work me fredriks gamla jobb

Det ska nog gå bra det här!
Efter allt detta är det äntligen helg (värledns längsta vecka?) och vi har fått pengar och jag ska få pussas med frebr och gå på middag och bio och fest!

Har blivit tillfrågad om att vara moderator i en paneldebatt på kåren! Smickrande och lter sjukt kul, men vad gör en sån? Måste man vara smart då?

mörkt ute fortfarande...blä för november! Kanske vääärldens sämsta månad!
Ser faktiskt framemot julen.

kram alla

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gums!
hade ni det kul på F-rocken?tyvärr kunde jag inte komma=(av olika anledningar..tack för kommentaren!den värmde:)