06 november, 2006

sängskribent

sitter i sängen, lyssnar på jazz och försöker skriva lindy hop artikel till retrotidningen. går sådär. Det är så många intryck jag vill få fram men som sitter fast nånstans. Sitter med datorn i knäet och känner att den börjar bli väldigt varm. upptäckte just klickfunktionen på den inbyggda musen i datorn. Jag som fått så ont i handen tidigare.

Saknar Frebr idag. Tungt att bara prata sent på kvällarna när man är van att prata tio ggr om dagen. Jag saknar liksom vardagsbiten med Frebr! Men på Fredag kommer han. Hoppas bara jag hinner få mitt körkort innan dess.

Jag var dum i huvet tidigare. Annika ringde från Kåranen och bad mig komma ner med Dummyn. Jag sa att jag kommer om fem minuter och sen gjorde jag inte det. Och inte ringde Annika och var förbannad på mig heller fast jag satt och mysåt i fåtöljen framför teven. 45 minuter senare fick jag känslan av att jag glömt något och skämdes strax som en gris. Förlåt Pannikan!

nu ska jag slappa lite och äta glass. Kommer frysa. På med raggisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe det är lugnt, jag hade fullt upp ändå ju :)