14 november, 2006

Goodbye

Jag är eventuellt på väg att lämna blogspot. Har funnit en plats som känns mer som hemma och mer som jag. Jag vet inte när det sker men ni lär märka det...

Fredrik åkte i söndags och veckan är grå. Har roat mig med att skicka lite bilder på framkallning, som tyvärr visade sig vara alldeles för små för att framkalla. Hoppas dock på det bästa. De ska ju inte vara så stora.

Har bokat biljetter till jul nu. Den 15 december bär det av till London Baby för lite julmys och shopping (juklappar). Detta gör att jag missar min enda julfest med biblo men det får det vara värt. Den 20 december bär det sedan av hemåt för att spendera jul och nyår i skåne!!! Weeeei va skoj det ska bli att festa med gamla kompisarna! Och ida och Pontus och bäst av allt Frebr så klart!

Ska bli underbart skönt att vara ledig i december. Kåranen finns ju alltid men jag litar på mina duktiga medarbetare;) Efter nyår sätter jag igång igen!

Sitter ensam i helpdesken för första gången (biter på naglarna...) det har gått bra hittills. Lyckats lösa kopiatorstrul och utskriftsproblem. De flesta problem visar sig vara ganska enkla att lösa. Bara man vet vad problemet är. Kankse som i övriga livet;) Men har också fått lära mig hur man skalar ner text. 1 poäng till mig!

Har skickat in min swingartikel och fick klart godkänt:) dock fick jag en FYI av den jag intervjuade:/ alltså FYI...är hon 15 år eller?

så, hejdå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

=)tack,tack!och ja..hon måste vara 15...FYI.(haha,kunde inte låta bli)

Anonym sa...

Hej! Nej, han heter inte sackarias utan Tommy... (om du menade killen som skulle köpa boken?) Han hade tydligen inte haft nån föreläsning utan vart hemma i Västerås hela dan, svarade inte förrän på kvällen...

Anonym sa...

På mitt jobb är det många som skriver FYI. I början fattade jag inte vad det betydde :P Varför är man 15 om man skriver det?