11 november, 2006

Lördag!

Fredrik är här!!!
Och jag jobbar... Men känns helt fantastiskt att veta att han är där när jag kommer hem!

Hämtade honom på Skavsta i nyköping igår. En sån där riktig flygplatsscen där man springer mot varandra och kramas och pussas. Kändes som en film lite. Jag var rädd att missa honom eftersom jag körde runt i 20 minuter och letade parkering. Lite extra försiktig nu efter alla böter. Slutade med att vi inte behövde betala på nån konstig vänster. Eller så tickar det på och vi får en bot om 10 år på en miljon.

Ikväll är det fest hos Anna och det ska bli såååå skoj! Massa roligt folk och sen premir på Raw. Ska bli kul att testa ett nytt ställe där jag vet att alla trevliga folk går. Ska komma på vad jag vill ha på mig. Vädret säger gummistövlar och sydväst. Jonkans behov av att känna sig lite fin på fest och särskilt när nån fyller år, säger sjysta skor från bianco och klänning/kjol. Får se hur jag känner efter tacomiddag.Kan bli känslan av mättnad samt storlek på mage som avgör.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

det läskiga och sockriga på kakfatet är anisbröd, mums! kanske något norrländskt men jag tror inte det. Vi ses ikväll hos anna..kramkram

Anonym sa...

När kommer Fredrik tillbaka igen till Sverige?
undrar föräldrarna