20 mars, 2007

Tillägg till utmaning

Folk har påpekat att jag fuskat i utmaningen, så här kommer nummer 6 plus en bonus för att jag glömde:

6. Jag är en extremt känslig tevetittare. Jag gråter till allt. Från extreme home makeover till scrubs. Extreme home makeover gråter jag till även om jag slår på teven de sista fem minuterna bara och inte fattar ett dugg av handlingen. Gråter dom så gråter jag! Och oprah ska vi inte ens tala om. Hennes program är ondskan själv.

7. När jag var liten...så fick jag konstiga miniallergier ibland. Det roligaste minnet är en blixtallergi mot jordgubbar som gjorde min överläpp så svullen att den förflyttade sig halva ansiktet upp till örat. Det såg roligt ut.

2 kommentarer:

Annci sa...

Var det inte björnbär, om jag minns rätt? Du åt alla bär som du såg på buskarna vid stugan. Vi förstod inte hur du kunde tycka om dessa ganska sura, ibland omogna björnbär. Det fins ett härligt foto av ditt sneda ansikte, där munnen sitter nästa äna uppe vid örat. Vi kanske ska lägga in det på din blogg? hi,hi,hi

Robin H sa...

Tjoho!

Nu har jag länkat till dig! :)