24 september, 2005

Breakfast...

...heter låten som går på repeat i mitt rum den här helgen.
Jag har återupptäckt gruppen K's Choice och "breakfast"
är nog den sötaste text jag har hört! Annars händer det inte
så mycket idag. Var lite på stan innan för att stilla min köplust.
Hittade ingenting som jag verkligen ville ha! Så kom hem nästan
tomhänt (blir pappa glad av att läsa). förutom en burk rödbetssallad
och en grön påse med öl (blir pappa inte glad av att läsa) .
Har just mumsat i mig två köttbullsmackor till lunch och nu blev
jag helt trött. Får nog sätta på en balja kaffe, som jonas skulle säga.

Passade på att prata lite med min kära vän carra under lunchen.
Hon var glad och rolig som vanligt. Glömmer bort vilka fina vänner
jag har där nere när jag inte pratar med dem på så länge.
Igår pratade jag med erik på msn. Honom saknar jag också
tokmycket! Min spelagitarr-kompis! har försökt skaffa ett substitut
i Jonas som jag bor med. Funkar rätt bra det med.
Men nån Erik är han inte!

Ikväll blir det utgång på kåren. Hoppas det kommer mycket folk.
Annars blir jag arg. Då går jag hem och spelar istället. Jag är ju
numera stolt pianoägarinna!! måste bara stämma det först och
det är inte det billigaste. 1100 kr om Lasses piano gör det.
700 om jag ringer en svart kines. Alltså en kines som gör det svart.
Får först få min lön sen får vi se.

Nu kaffe!

Inga kommentarer: