22 september, 2005

torsdag, tvätt och tråk

Ikväll är en konstig kväll. Jag tror att det är fredag
men det är bara torsdag och jag har tvättat som jag
brukar på torsdagar. Vi hade lagom intressant
föreläsning på förmiddan och efter lunch gick jag l
ite på stan med Nellan och Mike. Följde med Mike
på systemet, sen gick vi upp till femman och fikade.

Kom hem och var heeeelt slut. Somnade framför
"masjävlar". Samtidigt som vi hade en riktig masjävel i
lägenheten. Knasigt sånt. Skissade färdigt min
flaskskiss till kursen och har inte gjort så mycket
mer vettigt. Planerar att vara mer effektiv imorgon.

Inatt trodde jag att jag skulle dö. Läskigt!!!
Hade mitt livs första migränanfall och låg helt
ärligt och tänkte på vem i korridoren jag skulle
våga väcka, för att berätta att jag förmodligen höll
på att dö. Har aldrig kännt sån smärta i huvudet,
ögat var helt ihopknycklat, vänster arm började sticka
och det pulserade i hela huvudet. Och jag som precis
börjat på basket, jag kan ju inte dö nu! tänkte jag.
Mamma hörde lite fel när jag sa "basketträning"
och frågade hur mycket alkohol jag hade druckit igårkväll....???????????????????????????????
Hon trodde att jag sa "bartömning".

kvällen är tråkig. Längtar tills imorgon.
Då är det Discobowling med alla roliga vänner!

natti

Inga kommentarer: