16 september, 2005

MÄTT.....

guuud vad mätt jag är!

Jonas har lagat jättegod gratäng OCH paj. Har ätit helt för mycket och mina fingrar är för tjocka för tangenterna. Har en lugn kväll ikväll. Imorgon är det dags för gula, stora, snygga västen och min iskalla attityd när jag ska stoppa bilar. Det är bilfri dag i eskilstuna och jag och Ida ska hänga utanför biblioteket och hindra bilar från att komma förbi oss. Blir spännande!

På kvällen blir det örebro och Ulfs inflyttningsfest. Ska bli jättekul att komma bort från E-tuna lite. Särskilt eftersom varenda billist kommer att vara ute efter oss! Vi ska sova hos kompisen Erik som är lika bra och snäll som han är lång!! han är typ 1 och 94!
Erik är en av mina bästa människor här och får bli dagens gladmänniska!

I skolan fick jag inte mycket gjort som vanligt. Vill hellre prata och skratta än plugga bindningsmetoder i grafisk form. Men en sak har jag i alla fall lärt mig:
"Man gör inte saker större efteråt. Man låter bara bli att göra dem mindre från början"

TÄNK PÅ DEN!



Inga kommentarer: